Youfone abonnement opzeggen
- Bel de klantenservice van Youfone.
- Geef aan dat je jouw abonnement wilt beëindigen.
- Geef je klantnummer en gegevens door.
- Bevestig je opzegging bij Youfone.
Het opzeggen van je abonnement kan via de klantenservice op telefoonnummer 088-222 9 222. Dit kan het beste op werkdagen tussen 09:00 en 20:00 uur.
Let op! Wanneer je je contract eerder beëindigt, kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Om dit te voorkomen kun je via MyYoufone je contractduur controleren.
Opzeggen bij overlijden
Bij overlijden van een dierbare of familielid kan het abonnement direct worden beëindigd. Hiervoor dien je een overlijdensakte te mailen naar support@youfone.nl. Binnen enkele dagen ontvang je per e-mail een bevestiging van de opzegging. Indien je hulp nodig hebt, kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Youfone opzeggen en overstappen
Wanneer je 100% zeker weet dat je wilt overstappen naar een andere provider, kun je het beste eerst de mogelijkheden op jouw adres controleren. Je wilt namelijk van tevoren weten welke internet providers beschikbaar zijn en welke aan jouw/jullie wensen voldoen. Waar het ene huishouden de internetsnelheid belangrijk vindt, geeft het andere huishouden de voorkeur aan goedkoop internet.
In slechts 7 stappen overstappen
- Ga naar de pagina ‘Internet vergelijken’ of scroll naar beneden
- Vul je postcode, huisnummer en optie in.
- Klik op vergelijken
- Kies de provider die bij je past
- Klik op ‘Bekijk’
- Kies het pakket bij je nieuwe internet aanbieder
- Bevestig je overstap
TIP! Wanneer je kiest voor de gratis overstapservice, zorgt de nieuwe provider ervoor dat je overstap soepel en gemakkelijk verloopt. Zo hoef jij niet apart je abonnement op te zeggen bij Youfone.