DELTA internet abonnement opzeggen
DELTA biedt verschillende manieren om je abonnement te wijzigen of te annuleren. Via de volgende opties kun jij je abonnement stopzetten:
- Telefonisch via de klantenservice
- Terugbelformulier
- Schriftelijk per brief
- Opzegformulier
Het contract telefonisch opzeggen
Je kunt de klantenservice van DELTA op twee manieren bereiken: zelf bellen of gebeld worden. Het snelste is om zelf te bellen, maar als je liever gebeld wilt worden, kan dat ook.
Klantenservice bellen
- Bel naar 0118 – 22 55 75 (klantenservice)
- Kies in het keuzemenu: “Ik wil opzeggen”
- Geef je klantnummer en gegevens door
- Bevestig je opzegging bij DELTA
- Je ontvangt een bevestigingsmail
Je kunt de klantenservice telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 21:00. Liever in het weekend? Op zaterdag is de klantenservice bereikbaar van 10:00 tot 16:00.
Terugbelverzoek
Wil je liever dat je wordt gebeld door de klantenservice? Vul het ‘Bel mij terug’-formulier in, zodat de klantenservice jou zo snel mogelijk terugbelt.
Het contract schriftelijk opzeggen
Je kunt het contract ook schriftelijk beëindigen. Stuur dan een brief naar het onderstaande postadres. Zorg ervoor dat je duidelijk je klantnummer, naam, adres en overige gegevens vermeldt. Vergeet niet het belangrijkste: dat je je DELTA abonnement wilt opzeggen.
DELTA Fiber Nederland B.V.
t.a.v. Klantenservice
Antwoordnummer 41
4330 VB Middelburg
Het contract via een opzegformulier
Via een opzegformulier kun je gemakkelijk online je abonnement opzeggen. Het opzegformulier bevat de volgende velden:
- Persoonlijke gegevens: Naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, etc.
- Soort opzegging: Selecteer hier ”Internet, TV en/of Bellen”
- Reden van opzegging: Geef aan wat de reden is voor de opzegging
Voorwaarden voor opzegging DELTA abonnement
DELTA hanteert een opzegtermijn van 30 dagen. Let op: dit geldt alleen als je contract van 1 of 2 jaar is beëindigd. Als je contract nog doorloopt en je wilt het beëindigen, gelden er andere regels. Houd er rekening mee dat je mogelijk kosten moet betalen als je binnen de contractperiode opzegt. In de meeste gevallen moet je het resterende bedrag betalen. Bij uitzonderlijke gevallen is dit niet van toepassing.
Opzegging bij overlijden
Wanneer de contracthouder is overleden, is er geen sprake van een opzegtermijn of contractverplichting. De nabestaanden kunnen de klantenservice bellen en de situatie uitleggen. DELTA zal geen extra kosten in rekening brengen. Wil je het contract overnemen? Dat kan via een formulier voor contractovername. Vul het formulier in en mail het vervolgens naar DELTA.
Opzegging bij verhuizing
Als je gaat verhuizen, hoef je je contract niet te beëindigen, tenzij je dat wilt. Als je je abonnement wilt meeverhuizen, kun je contact opnemen met de klantenservice. Samen met hen kan er een passende oplossing worden gevonden.
Overstappen van DELTA naar een andere provider
Wil je overstappen naar een nieuwe provider? Dan hoef je je abonnement niet zelf te beëindigen. De meeste providers bieden een gratis ‘overstapservice’ aan. Hiermee regelt je nieuwe provider de overstap met DELTA.
Controleer de beschikbaarheid van internetproviders voordat je overstapt. Het kan zijn dat niet elke internet provider beschikbaar is op je huidige of nieuwe adres. Met internet providers vergelijken, krijg je een overzicht van de mogelijkheden. Zo kun jij eenvoudig vergelijken en maximaal besparen op je nieuwe internet abonnement. Kijk ook eens naar internet aanbiedingen voor de nieuwste internet deals!